kolmapäev, 7. november 2018

Treeneriga jõusaalis - ülakeha

 Mul oli täna üle pika aja Kaisaga koos trenn.
ja te ei kujuta ette ka kui valusad mu kõhulihased on 😬
Treeneriga tehtud trennid on ALATI palju raskemad, kui üksi tehtud trennid, isegi siis kui kava on täpselt sama. Miks? Sest treeneriga annad tavapärase 100% asemel 110% ja järgmine päev ei jõua ennast isegi mitte liigutada 😁
Natukene sellest kuidas, kuna ja kui palju ma jõusaalis üldse käin ja mida ma seal teen.
Saalis käin 3x nädalas. Trennid on jagatud lihtsalt, ülakeha ja alakeha trennideks, ühel nädalal üla-ala-ülakeha ja teisel nädalal ala-üla-alakeha. See nädal siis ala-üla-ala varjant, ehk siis raskem nädal.
 Nii alakehale, kui ka ülakehale mõlemale 10 harjutust.
Enamus harjutustel on 3 seeriat, igas seerias 15 kordust, mõnda harjutust on ka 4 seeriat ja 15-12 kordust. Ülakeha trenn kestab umbes 1h ja 15min ja alakeha trenn umbes 1h ja 45min.
Õnneks, õnneks oli täna ülakeha ternn, sest
jalatrennid on tõesti niinii rasked 😅 treppe ei taha mitu päeva peale trenni näha 😂
aga ega tänane trenn ka kerge ei olnud..
Treener tõstis peaaegu kõikidel harjutustel raskusi, niiet kolmandat harjutust tehes oli juba päris ai-ai 😃 viimastest seeriatest ega ka harjutustest pole mõtet rääkidagi 😃
Kaisa lohutas, et  viimased seeriad võivadki koledad olla 😂
Aga aitab küll tänaseks kirjutamisest, käed on valusad ju 😂 jalatrennist tuleb kindlasti pikem postitus, sest siis nagunii peale istumise midagi teha ei jõua 😂😂








Peale trenni
on õlad laiemad 😍,
peale kõhulihaseid
on punu ees
aga üldiselt võib
täitsa rahul olla,
onju 😏

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar